Jdi na obsah Jdi na menu
 


Snídaňová kaše s gofiem

Surovinysnidanova-kase-s-gofiem.jpg

5 lžic bezlepkových vloček (např. jahelných, pohankových nebo bezlepkových ovesných)
1 lžíce kukuřičného gofia
1 lžíce konopných semínek
1 lžička chia semínek
rostlinné mléko (sojové, rýžové, mandlové…)
na oslazení podle chuti například třtinový cukr, stevia, med, agávový sirup…

 

Postup

Kukuřičné gofio zalijeme třemi polévkovými lžícemi vody (nebo mléka) a důkladně vymícháme, až získáme hladkou kašičku bez hrudek. Poté rozředíme horkým rostlinným mlékem, vmícháme semínka a vločky, osladíme podle chuti a necháme alespoň 15 minut odstát, aby se vločky a semínka nasákly tekutinou. Před podáváním můžeme ozdobit například semínky, oříšky nebo ovocem.

 

Poznámky

Gofio je možné vmíchat do jakékoli snídaňové kaše, dodá jí tak vitamíny a minerály. Kaši můžeme dochutit například kakaem, skořicí, kardamomem, datlovým sirupem, sušeným nebo čerstvým ovocem, strouhanými oříšky a podobně.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář