Nízkosacharidová snídaňová kaše len–chia

Surovinynizkosacharidova-snidanova-kase-len-chia.jpg

2 lžíce mletého lněného semínka
1 lžíce chia semínek
1 lžíce jablečné vlákniny
vlažná voda nebo rostlinné mléko dle potřeby
na dochucení např. kakao, skořice, zázvor, kardamom…
na ozdobení čerstvé, sušené nebo kompotované ovoce

 

Postup

Oba druhy semínek promícháme s vlákninou a případně kakaem nebo kořením a postupně přiléváme vlažnou vodu nebo mléko, až získáme řídkou kašičku. Necháme alespoň 10, lépe ale 30 minut odstát. Podle potřeby doředíme trochou mléka nebo vody, ozdobíme a můžeme podávat.

 

Poznámky

Moje oblíbené kombinace: mletý mák a švestková povidla, skořice a sušená jablka, kardamom a kokos, kardamom a goji, kakao a banán…
Jablečnou vlákninu je možné nahradit jiným druhem vlákniny, např. psylliem nebo dalšími vlákninami, například ze sortimentu Adveni (kromě bramborové, ta potřebuje tepelnou úpravu).

 
Jak se vám líbil příspěvek?

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.